Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szezoncsúccsal ért célba Nádházy Evelin Ostravában 2021-02-04 10:12:57 A Gödöllői EAC sprintere 53,78 másodperc alatt teljesítette a 400 méteres távot, és 3 századdal maradt el az Eb kiküldetési szinttől
Dél-Afrikában edződnek a gödöllői sprinterek 2019-04-08 10:26:10 Nádházy Evelin és Deák Nagy Marcell a távoli országban ideális körülmények között készülnek a szabadtéri idényre
Futamhatodikként ért célba Nádházy Evelin 2019-03-01 16:39:14 A Gödöllői EAC sprintere 54 másodpercen belüli futással rukkolt elő élete első fedettpályás Európa-bajnokságán
Tartja csúcsformáját a gödöllői sprinterlány 2019-02-13 17:20:11 Nádházy Evelin országos rekordot futott a váltóval, majd 300 méteren a legjobb magyar fedettpályás eredménnyel ért célba
Gödöllői atléta-sikerek Budapesten és Bécsben 2019-02-04 10:30:32 A serdülők fedettpályás országos bajnokságán két bronzérem jutott a GEAC-nak. Nádházy Evelin az osztrák fővárosban nyert